Subject: Kutse koolitusele: Kaasamine planeerimismenetluses
From: "Alan Rood" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 15:04:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

KUTSE

Head planeerimisvaldkonna ametnikud ja spetsialistid!

Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi ruumilise planeerimise osakond
(RUPO) ootab Teid koolitusele „Kaasamine planeerimismenetluses“. Koolitust
viivad läbi ruumilise planeerimise osakonna riigi eriplaneeringute
valdkonnajuht Kadi-Kaisa Kaljuveer ja järelevalve valdkonnajuht Külli
Siim.

Koolitus toimub 9. aprillil kell 13.00-15.00 veebi vahendusel Microsoft
Teams keskkonnas.

Koolituse info on leitav ka
<https://planeerimine.ee/kaasamine-planeerimismenetluses/>
planeerimine.ee.

__________________________________________________________________________
______

Microsoft Teams kohtumine

<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZDk0NGI4MzYtNDRhOS
00ZTAzLWI5YmEtZGI5ZmE3MGM5ZjE5%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22a40
0bfa5-7b5e-4143-9f5b-58c7e9b32ac8%22%2c%22Oid%22%3a%225eabe82c-3bbd-474a-a
135-58d7a406f037%22%7d> Koosolekuga liitumiseks kliki siia

Kohtumise ID: 342 190 008 493
Pääsukood: MVPghU

Lugupidamisega

Alan Rood

nõunik | Ruumilise planeerimise osakond

Telefon: +372 5556 8761

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<http://www.agri.ee/> www.agri.ee